Parjoale moldovenesti cu maioneza si ceapa

Aceste parjoale le-am facut pentru prima oara, in asteptarea soacrei , care a venit din Moldova..si care a spus ca ea nu a mancat niciodata asa ceva :D

"O prajoala, doua , trei
Serveste cate vrei !"

Portii: 1
Timp de pregatire: 30 min
Timp total :1hr

INGREDIENTE 
800 gr carne tocata de porc
1 ceapa
3 catei de usturoi
un morcov 
un cartof 
2 oua
4 linguri de pesmet+ pesmet sa dam parjoalele inainte de prajit
sare
piper
marar
patrunjel
Ulei pentru prajit

MAIONEZA
1 galbenus crud
1 galbenus fiert
2 linguri mustar dulce
150-200 ml ulei
1 ceapa alba
1 ceapa rosie
Boabe de piper
foaie de dafin

Mult am mai scris ,sa va spun si cum am facut.
MOD DE PREPARARE
Parjoalele :Am pus in castron , carnea, ouale, pesmetul, ceapa tocata , morcovul ras pe razoatoarea mica, catroful ras pe razatoarea mica si stors, sare, piper, usutroi pisat, marar si patrunjel. Le-am amestecat toate , si am facut chiftele mai mari . Se dau prin pesmet si se prajesc in ulei incins.Se scot pe farfurie cu servetel sa absoarba uleiul.

Ne apucam si de maioneza: Galbenusul fiert se pune in castron si se piseaza cu furculita.
Se adauga galbenusul crud , se amesteca , iar apoi se adauga mustarul si zeama de lamaie, se amesteca din nou sa se omogenizeze.Apoi se toarna uleiul putin cate putin mixand continuu, si tot asa pana cand maioneza nu curge din vas.
Ceapa se taie pestisori si se pune la fiert cu apa , boabe de piper si o frunza de dafin , cateva minute , pana se inmoaie. Se scurge si se amesteca cu maioneza ...

POFTA BUNA!!

Comments

  1. cred ca sunt tare bune parjoalele cu maioneza!!

    ReplyDelete
  2. Aceste parjoale imi aminstec de copilarie. Mereu ne facea mama de sarbatori, era un preparat festiv pentru noi!

    ReplyDelete
  3. Sunt bune , asa a declarat sotul si socrela :D

    ReplyDelete
  4. Uite ca nici soacrele nu le stiu pe toate)
    Minunate!

    ReplyDelete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs