Muzeul Aurului din Brad

Dragii mei pentru ca sunt noua in domeniul blogului si nu stiti prea multe despre mine, sa va arat si pe unde umblu cu fiica mea :))
Colecția mineralogică din Brad (str. Independenței 3), cunoscută sub denumirea de Muzeul Aurului, este unică în Europa. A fost fondată în urmă cu mai bine de 100 de ani, timp în care exponatele au ajuns la peste 2000 din foarte multe țări de pe toate continentele. Remarcabile sunt exponatele cu aur nativ, originare din Muntii Metaliferi. Muzeul a fost renovat timp de 5 ani și redeschis publicului în decembrie 2012.


Comments

  1. Deci sa inteleg ca s-a redeschis ?
    Ultima data cand am vrut sa-l vizitam , era inchis....
    Multumim frumos ca ne prezinti asemenea minunatii.
    Te tzuc cu drag !

    ReplyDelete
  2. Sidy da s-a deschis !! Este minunat!!
    Ma bucur ca va plac! Pup si eu !

    ReplyDelete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs