Supa crema de conopida

Imi place conopida extrem de mult in orice fel , si am facut o supaaa, iamii, va invit sa o gustati..
 In sfarsit am gasit o supa care sa ii placa mult si Denisei , pentru ca tare mofturoasa mai este la supe sau la ciorbe, deciii uraaaa!! :)
"Miezul e floare spumoasa
Iar in jur frunze de varza
Iute iute sa ghiciti 
Si mai iute s-o gatiti "

Portii: 2
Timp de preparare: 5 min
Timp de gatire :20
Timp total : 25 min.

INGREDIENTE
4 buchete mari de conopida
sare
200 ml supa de legume
2 linguri de samantana
un catel de usturoi
2 felii de paine prajita

MOD DE PREPARARE
Conopida se spala si se pune la fiert(5-10 min), pana se inmoaie.
Se lasa la scurs in strecuratoare.
Se paseaza cu blenderul, si se pune supa de legume.Se pune pe foc 5 min si se adauga usturoiul pisat si sare.
Se serveste cu samantana si crutoane.
 Na spuneti si voi , nu se face rapid si este super buna?

Comments

  1. Buna supa ai facut! emoticon cu tacamuri :)

    ReplyDelete
  2. Si eu tot supa de conopida am avut azi;)

    ReplyDelete
  3. Supa buna si frumoasa prezentarea :). Scuze ca n-am mai intrat demult pe aici, am fost cam prea ocupata.

    ReplyDelete
  4. Multumesc dragelor!! Va mai astept!!

    ReplyDelete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs