Peste cod pane cu mamaliguta si mujdei de usturoi cu smantana


INGREDIENTE

3 pesti cod mai micuti
2 oua
faina
pesmet
sare
3 linguri smantana
3 cani apa
1 cana faina de malai
2 catei de usturoi
ulei


Se curata pestii, se dezoseaza si se portioneaza, eu am taiat in 4 un peste. Se pun intr-o strecuratoare si se sareaza.
Apa se pune la clocotit cu sare, cand clocoteste de adauga faina de malai si se omogenizeaza, se lasa sa fiarba la foc mic, cand este gata se rastoarna pe farfurie.
Ouale se bat cu un praf de sare, pestele se da prin faina, apoi prin ou , apoi prin pesmet si se pune la prajit.
Usturoiul se piseaza si se freaca cu sare si se adauga samntana.

Comments

  1. Am ajuns tarziu???ca-i preferata mea ceea ce ai facut tu aici,oricum prima sosita,prima servita!!
    pup Dea!!

    ReplyDelete
  2. Lulu exact, prima venita, prima servita!! Ma bucur ca iti place!! Te pup!

    ReplyDelete
  3. Este cam foarte tarziu pentru mancare,dar sa stii ca ma sacrific,nu am incotro!
    Pup!

    ReplyDelete

Post a Comment

THANKS FOR VISITING MY BLOG!! I will be happy to see you again!!
Va multumesc de vizita si de comentarii!! Va astept cu drag in continuare!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs