Tort Inimioara




BLAT:
4 oua
4 linguri de zahar
2 linguri de ulei 
4 linguri de faina 
1/2 plic praf de copt

La sfarsit am adaugat putin colorant alimentar , si a iesit blatul roz .

Am batut albusele spuma, am adaugat zaharul, am adaugat galbenusele frecate cu ulei ca la maioneza si faina cu praful de copt cernute. Am dat la cuptor in tava unsa cu unt.


CREMA:

 2linguri amidon
2 galbenusuri
4 linguri zahar 
esenta de vanilie.
200 ml lapte
100-150  ml frisca lichida.

Am frecat galbenusele cu zaharul si esnta de vanilie , am adaugat amidonul(faina), laptele treptat si am pus la fiert pana s-au ingrosat.
Am lasat la racit, apoi am amestecat cu frisca batauta.
Sirop: 
3 linguri zahar, 150 ml apa si esnta de rom
le-am clocotit si am lasat la racit 
Blatul l-am taiat in doua , l-am insiropat si am umplut cu crema si deasupra cum se vede este pasta de zahar


Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs