Tort Crocodil


Tort fioros de gustos  facut din pandispan cu caco si mousse de ciocolata alba, ornat cu pasta de zahar.
Pentru ca tot am folosit pasta de zahar o sa va las si reteta care o folosesc eu .

BLAT 
4 oua
4 linguri de zahar
3 linguri de faina
2 linguri ulei 
1 lingura cacao
jumate plic praf de copt

Am batut albusele spuma, am adaugat zaharul, am adaugat galbenusele frecate cu ulei ca la maioneza si faina cu praful de copt si cacaoa cernute. Am dat la cuptor in tava dreptunghiulara.


MOUSSE DE CIOCOLATA

200 gr ciocolata alba
100 ml frisca lichida
100 ml frisca batuta.

Se pune frisca pe abur pana devine fierbinte , se adauga ciocolata rasa, se amesteca pana se omogenizeaza. Apoi se pune la fiert pe foc cateva minute (3-4 min.) Se lasa la rece, cand este cere se amesteca cu frisca batuta . 

PASTA DE ZAHAR
60 ml apa
5 gr. gelatina
2 linguri miere
50 gr amidon
50 gr ulei de palmier.
 zahar pudra 500-600 gr

Se hidratateaza gelatina in apa, o lasati sa se "umfle" aproximativ 10 minute, apoi o topiti pe aburi (sau in cuptorul cu microunde) impreuna cu mierea,  apoi adaugam uleiul (care ar trebui sa fie in stare semi-solida) si omogenizam.

Intr-un castron punem 2 linguri de zahar praf , amidonul si amestecul de gelatina, miere, ulei si amestecam cu o spatula de silicon. Apoi adaugam treptat restul de zaharul praf si framantam pana nu se mai lipeste pe mana.
   

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs