Prajitura cu mac, nuca de cocos si biscuiti




Dupa cum am spus si ieri am refacut aceasta prajitura doar ca un pic schimbata :D, ca asa imi place mie sa schimb , sa nu fie monotonie :D

 Blat: 
 6 oua, 
2 linguri de apa, 
 8 linguri zahar, 
4 linguri nuca de cocos,
4 linguri mac,
8 linguri faina, 
1 praf de copt
Am batut albusele spuma, am adaugat zaharul ,am batut bine , am adaugat galbenusurile apoi am adaugat, macul, nuca de cocos, si faina amestecata cu praful de copt. Am dat la cuptor la foc potrivit 30-40 min.

SIROP: 2 linguri de zahar, 200 ml apa, esenta de rom 

CREMA : 2 linguri amidon(faina), 4 linguri de zahar, estenta de vanilie, 200 ml lapte si 150-200 ml frisca lichida.
Am amestecat faina , amidonul, zaharul si esenta de vanilie, am pus treptat laptele si le-am pus la fiert pana s-au ingrosat. Le-am lasat la racit si am amestecat cu frisca batuta.

Mai avem nevoie de 3 pachete de biscuiti piknic, eu am pus si de cacao si de vanilie.
Se taie blatul in doua, se insiropeaza , se pune o parte din crema, apoi biscuiti inmuiati in sirop , apoi blat, crema si deasupra biscuiti .

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs