Diplomat de mere- Apple cake






Astazi am facut un dulce usor , cu ce am avut prin casa, si am decisa sa fac un diplomat din mere.
Inspirandu-ma din reteta Violetei

BLAT: 
2 oua, 
2 linguri de zahar, 
2 linguri de faina, 
un varf de cutit de bicarbonat (nu am avut praf de copt :D). Voi puneti o lingurita de praf de copt.

CREMA: 
4 mere
 4 linguri de zahar, 
scortisoara, 
1 plic de gelatina, 
200 ml frisca.


Am curatat merele, le-am taiat bucati si le-am pus la fiert cu zaharul si scortisoara, am pus apa doar cat sa le acopere.





Cand s-au inmuiat le-am lasat sa se raceasca le-am scurs si le-am facut pireu cu blender-ul. Am pastrat din sirop pentru insiroparea blatului.


 Am facut blatul si l-am pus in forma unsa (diametru de 24)



Am lasat blatul la racit , 


Am pus gelatina cu apa si am lasat-o vreo 10 minute , apoi am pus-o la dizolvat si am turnat-o in pireul de mere. Am omogenizat bine.
Frisca se bate in alt castron.
Am pus in forma detasabila blatul,  l-am insiropat cu siropul de la mere, am pus pireul de mere

Apoi am pus frisca batuta si am dat la frigider vreo 2 ore.

Cam asa arata la final 

 Deasupra am ras ciocolata alba si neagra .

Pofta Buna!!

Bucataras.ro

Bucatar Maniac

Lista mea de bloguri- My list of blogs